توی غربت چشمات
 
درباره وبلاگ


من مهدی ام.بچه اراک دنبال نویسنده ام کسی میتونه کمکم کنه خبرم کنه فقط با ی نظر ممنون...........
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 778
بازدید دیروز : 688
بازدید هفته : 1466
بازدید ماه : 3289
بازدید کل : 59715
تعداد مطالب : 444
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1



خـــــــــــــــــــــــــنده بازار




توی غربت چشمات چیزیه که نمیخوام بدونم

چون برق چشاتو دوست دارم

 

اون نگاهاتو دوست دارم

 

لحظه لحظه هاتو دوست دارم

 

درد دلاتودوست دارم

 

تموم قصه هاتو دوست دارم

 

عطر نفساتو دوست دارم

 

آواز صداتو دوست دارم

 

این منم که با تمام وجود

 

میگم به خدا دوستت دارم نففسم

همیــــشه جایی در حوالی دلتــنگی من جــاری می شــوی…



جــاری می شــوی در ابـــریِ چشــمانـــم…



و می بـــاری آنقــدر تا زلال شـــوم…



تا آســمانی شــود هــوایِ دلــم…



آنقــدر که با همـــه روحـــم حــس کنـــم…



داشتــــن تو …



می ارزد…



به تمـــام نداشــته هـــای دنیــــا…



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, :: 14:19 ::  نويسنده : مهدی